loading...
فتح
فتح المبین بازدید : 258 بهار 1394 نظرات (0)

کمپین "من یمنی ام"

 

پیامبر اکرم (ص) : إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ

 

کمپین "من یمنی ام"

 

استاد پناهیان : یکی از شعارهای خوبی که امروز در همۀ جهان می‌تواند مطرح شود، تأسی به همین کلام رسول خدا(ص) است که فرمود: «من یمنی هستم؛ أَنَا یَمَانِیٌّ» هر جوان مؤمن انقلابی که در هر کجای دنیا هست و ارادتی به اهل‌بیت(ع) دارد، و قدمی در راه مبارزه با استکبار برمی‌دارد، بر سینۀ خودش بنویسد: «من یمنی هستم» ما باید به این ترتیب نشان دهیم که تعداد مردم یمن بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمن تصور می‌کند.

 

عزیزان برای دفاع از مردم مظلوم یمن در فضای مجازی لطفا با عکساتون به این کمپین بپیوندین. 

ifyemen.blog.ir

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 375
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 1,769
  • بازدید سال : 3,343
  • بازدید کلی : 108,912
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی